28 Eylül 2010 Salı

en sevdiğim,rahatladığım,sakinleşmeme yardımcı cümlerlerim..

A) bi çarpıcam şimdi elimin tersiyle,
B) kes bana cevap verme,
C) manyakkkkkkkk,deliiiiiiii,hastaaaaaa...(bağırarak),
D) wc'deyim canım ruhumu temizliyorum,
E) sana hesap mı vericem len sen kimsin?,
F) hayır anne!!!bugün evi toplamak,bulaşık yıkamak,ütü yapmak İSTEMİYORUM BEEEEEE.....
G) ay çikolata yiyelim ama kahveyle beraber...
H) yemeğin yanında birer kadeh şarap mı alsak kızlar?
I) allahım sana şükürler olsun harika bi aileye sahip olduğum için, şimdi ki durumumda olduğum için, ailemi bana bağışladığın için..aminn.
İ)ben sinirli biri değilim çıldırtma beni lenn yada lan farketmez..

4 yorum:

  1. Ben seni rahatlatmak için bir tek G şıkkını alayım.
    Geri kalan şıkları kimde istersen onda uygula:)))

    YanıtlaSil
  2. :) yanında sigara yakıp dedikoduyuda ekliyim ozaman öyle olunca tamamlanmış oluruz:D

    YanıtlaSil
  3. is everything ok baby?!

    YanıtlaSil