15 Kasım 2010 Pazartesi

yine gitti,mutluluğum yine bitti...

hep bigün askere gitse de bende rahat etsem derdim..ama görünen o ki bana bu kadar kardeş özlemini yaşatabileceğini sanmamıştım.. aslında 3 erkek onlar,onlar benim 2kardeşim 1 abiğim.. ama bende sadece bitanesi çok daha kıymetli aslında hiç anlaşamadığımdı o.. ama şimdi de en sevdiğim o... izine geldi ve gitti.. gözümü açtığımda bisabah karşı yatakta uyuyan birini gördüm bi baktım o evet en yakışıklı kardeşimdi karşımdaydı 8 ay sonra karşımda uyuyordu.. onu gördüğümde ilk tepkim huzurlu bir gülümseme oldu ve içime sinen sakinlikle şimdi daha güzel uyurum çünkü herkes tamam dedim.. sonra yeniden uyandığımda bişey farkettim!biz ne kadar birbirimize kızsakta sinirlensekte 3ümüz bi fidanın güller açan dalıyız:)abicim sende odalın en büyük parçasısın merak etme:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder