18 Haziran 2010 Cuma

nerden geldim? nereye gidiyom?

işte yine bir beni geren olay daha yarın başlıyor.. !!!NİŞAN!!! HEMDE KİMİN BU SEFER ABİMİN... ayçi evlendi ya sülale gaza geldi herkes evlenmeye kalkıyor... alooo!!! Bu gençlik nereye gidiyor? evlenme furyası patladı gidiyor... hani bu zaman da evlilik yerine beraber yaşama vardı? hani evlenmeden çocuk sahibi olmak vardı? hani kına gecesinde oynamak yerine gece kluplerinde dağıtmak vardı? hani çıkarken ayrılmak değilde evlendiğinde boşanmak modaydı? bi karar verin... şimdiki nesili anlayamıyorum.. bi 1950 li yıllardan bahsederdi büyükler,bide 2000 li yıllarından bahsederdi gençler... eski köye eski adetler geri dönüyor... bu dengesiz nesil ne yapmaya çalışıyor?
dolly& ikoncan'nın fikir birliği...

2 yorum:

  1. Canim benim abin artik tohuma kaciyordu neredeyse birak evlensin.
    Hem bizde yok öyle evlenmeden beraber yasamak. Hiiic heveslenme bikere.
    Ayrica kina gecesi olmadan olmaz.Biz salvar giyip göbek atmadan kiz vermeyiz.

    Aile fikir birligi nin son kararidir:)

    YanıtlaSil
  2. abim konusunda haklısın teyzoşum:) diğer konulara gelirsem, benim öyle bi şansım olduğunu düşünmem bile olanaksız ( 4 tane duvar olduğunu düşünürsen karşımda..(abi ,baba, kardeşler.. )), zaten ben kendi odamda kendi kendime zor yaşıyorum başkasıyla bi evi paylaşmak benim kriterlerime uymaz:) kına gecesine de gelicek olursam,BEN KINAYI YAKICAK OLANLARA DAĞITIRIM :) ASLA ŞALVAR GİYİPTE GÖBEK ATMAM.. fehmi kaya nın kızı göbek ata ata gitti kocaya dedirtmem:)

    YanıtlaSil