20 Haziran 2010 Pazar

NİŞANladık...

canımın üçü'nün 1.sini NİŞANladık.. Dün takı,çiçek,çikolata,bohça,kuaför derken çıldırmış gibi davrandığımın farkına vardım taki bu sabah yani akşam 4 te uyandığım da... çok stresli şeylere gelemeyen biri olduğumdan agrasif ve sinirli olurum..ve ben çıldırmış telaş içindeyken ' ayy ne güzel ama bunlar tatlı telaşlar..' diyen birileri geçip karşıma bunu söylemiyorlar mı işte ozaman ikitane patlatasım geliyor suratlarına... telaşın tatlısını hiç görmedim bu zamana kadar acaba onlar telaşlanırken ayy ne kadar tatlı dimi şekerim mi diyorlar? tuhaffff... neyse en sonunda herşey bitti,gidildi yemekler yendi,yüzükler takıldı ve gençler olarak biz kuruçeşmeye kutlamaya gittik..( BU ÇOK ACAYİP ÖNEMLİ İŞİ YAPTIĞIMIZ İÇİN)..
evet güzeldi şampanyalar havada uçuştu,insanlar stresini boşalttı danslar ederek ama abimin nişan kutlaması olsada kardeşimin asker olması benim bütün mutluluğumu yok etmeye yeterli bi neden di.. sabah 5.30 eve gelip akşam 4 te uyandıktan sonra çok uzun bi rüya gördüm kardeşim ve o rüyada sen eksiktin seni çok seviyorum diyip ona sarılmak isterdim... iki duyguyu aynı anda yaşamak bana biraz ağır geldi sanırım... yine de ABİCİM SİZE ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM...

2 yorum: