6 Ocak 2011 Perşembe

iş arkadaşım,oksijen paylaşımım...

Benim bir iş arkaşım var... büyük harflerle yazıp küçük harflerle konuşmayı çok iyi bilen hatta bazen kendi sesini bile duyduğundan şüphe ettiğim bir kişiliğe sahip.. yada annem evde çok sesli konuştuğundan artık bana küçük harfler sessiz harf gibi gelmeye başladı.. neyse.. iş arkadaşımla kocaman bir günü paylaşmak güzel çünkü bana genelde hiç kızmıyor,oturtuyor oturtuyor ve tam günü yarılamışken 2 günde bitmesi gereken bi işi bir kaç saat içinde yapmamı istiyor bende alıştım artık önceleri ve herzaman söylenerek yapıorum sürekli şikyet ediyorum ama o yine de bana kızmıyor,beni takmadığından mı yoksa çok sevdiğinden mi henüz anlıyamadım...gerçi sakin bi kişilik yani en azından şimdilik yani bana katlandığına göre ve hala sakin olduğuna göre herhalde sakin ama sesli biri sanırım:) o benim oksijen paylaşımım... yeni bi isim taktım ona gübremmmmmmmmm:)

3 yorum:

  1. Bence cok daha gecerli bir sebebi vardir senin söylenmelerine katlanmasinin:)))

    YanıtlaSil
  2. mesela...mr. fehmikaya olabilir bu sebep :D

    YanıtlaSil
  3. yok valla mr.kaya maya yok babam gaddar eti senin kemiği benim naparsan yap bile dedi kıza:) evladına acımayan babaya sahibim ama allahtan sevil bana katlanabiliyo:)aynı kafadanız ondandır:)

    YanıtlaSil