8 Eylül 2009 Salı

ayrılık..

ayrılık ne kadar soğuk bi kelime...ayrılık terk edilmektir, uzaklaşmaktır, gitmektir..belki birgün geri dönmek için söylenir kim bilir? ama kötü olan ne denir?arkada kalmak el sallamak o ayrılırken senin göz yaşlarındır birtürlü akıtamadığın..geri de kalan içindir aslında ayrılık yaşanan birçok şeyi sanki hiç yaşamamış yada sadece hayalini kurmuş gibi hatırlamaktır insana ağır gelen..ben o kadar çok arkasından baktım ve el salladım ki sevdiklerimin sanki birdaha göremicekmişim gibi.neden el sallıyorum neden ayrılıyorum birdaha geri geliceksen neden ağlıyorum neden beni burda bırakıyorsun demek hatta bağıra bağıra söylemek istedim bir çok kez ama içime attım söylüyemedim çünkü ayrılıyorduk o gidiyordu ben kalıyordum..hangisi içindir ayrılık? giden için mi? kalan için? bence ikisi içinde olmamalı..çünkü ölen içindir  ayrılık... 

3 yorum:

  1. En dogrusunu sonuna yazmissin.Ölen icindir ayrilik.
    Dag ardinda olsunda toprak altinda olmasin sevdiklerin.
    Birde bazen gereksiz kisiler terkeder gider.Onlara takilma hic.Ilerde iyiki dersin iyiki gitmisler.
    Öpüyorum yegenimi ben:)

    YanıtlaSil
  2. benim arkasından el salladığım hep kızın oldu ben teyzem:)iyiki gitmiş diyemeden zaten geri geldi:)doğru söylüyosun teyzem gereksiz kişiler terk edince elsallamak değil arkalarından buket buket çiçekler atmak geliyor içimden:):):)

    YanıtlaSil