7 Eylül 2009 Pazartesi

dolly'nin günlüğü.

bu gün size hayatımda büyük yer alan kuzen ay yüzlümden bahsetmek istiyorum..(kimin umrunda aslında dimi?)(hayır benim umrumda çünkü o ilerde benim patronum,iş ortağım bile olabilir oyüzden şimdiden yalakalığa başlamak lazım:)neysee...dolly'nin cok sevdiği bi ikizi daha var.ama o benim gibi bi kuzu değil, o özgürlüğüne düşkün bi koyun... şuan o kendini heidi'nin yaşadığı dağlarda koşturduğunu sanıyor.süt vermek için ipinin çekildiği heryere gidiyor. o özgür bi koyun ya kendine göre..bırakalım hala kendini öyle sansın.. tabi işin aslı öyle değil o aslında bir kuzu ama o bunun farkında değil o anasının kuzusu..yani namı değer hijyen ananın biricik kuzusu.benim de ay yüzlüm yada biz bizeyken ona aysbook diyoruz:)kendine fazla güvenen ay yüzlüm sana burdan bi öğüt vermek istiyorum...burası kutlar alemi(elma kurtları) ona göre hareket et.sürüden ayrılanı kurt kapar,kuzuyu kurda emanet edemem..oyüzden sen hep kendini bilicen geçme sınırını cizicen önce rütbeni bilicen..seni seviyorum.. 

4 yorum:

  1. pembeden nefret ederim - bilesin!
    ki zaten odana girince her seferinde belirtiyorum bunu. ama olsun, dollysin hossun, belki bos degilsin, ama kivirciksin, alisin belkide - kivircik alisin.

    elma kurduna gelince, macbookumu sen mi isirdin?

    YanıtlaSil
  2. sewgili okurum:)beni o kurtun bıçağıyla derinden yaraladın kıvırcık aliliğime laf ettirtmem kışın postuyla seni saran kimdi? BEN..türkiye diye delirip geldiğinde sana sıcacık yuvasını veren önüne bir tas corba koyan artık 6 kişilik olan aileyi 7 yapan kimdi kimdi kimdi kimdi haaa kimdi kimdiii söyleee?BEN TABİKİ BEN TABİKİ:)buarada PEMBE benim göbek adım bana bunca sene nasıl alıştıysan benim hayatımdaki PEMBELEREDE ALIŞMAN GEREK..

    YanıtlaSil
  3. o televizyonun üstünde ki filleri hatirla...biri bendim hani - ne oldu onlara?

    YanıtlaSil
  4. Yalakalik sökmez ona biliyorsun. Ters ters konusman lazim o zaman gözüne girersin:)
    O senin hakkini ödeyemez bikere.Haklisin. Yemedin yedirdin icmedin icirdin dicem biraz yalan olcak:))
    Sen bayramda gel seni domestosa yatircam.
    Zaten bu bayram annemde kolonya yerine domestos dökücez.Mikroplari kirmak icin:)

    YanıtlaSil