30 Eylül 2009 Çarşamba

PEMBE GÖZLÜK vs AT GÖZLÜĞÜ

''gençsin ya sen şimdi herşey sana toz pembe geliyor ama hayat senin bildiğin gibi değil yavrum..''bu cümleyi benim gibi her genç şimdiki yaşına gelene kadar muhakkak bir kere duymuştur büyüklerinden.. yada ''bizim zamanımızda böylemiydi? oo biz neler çektik ama hiç sesimiz çıkmadı ÇIKAMADI. şimdiki nesil ne kadar hassas hemen psikolojileri bozuluyor ahh ahh bizim zamanımızda yaşasaydınız görürdünüz psikolojiyi..'' Neden taktılar pembe gözlüklere? anlamıyorum.. benim yaşadığım dönem milattan sonra, senin yaşadığın dönem milattan önceyse benim ne suçum var? milat diyorum evet çünkü bence geçmişle şimdinin arasında milat var.ben bu hayatta bu zamanda doğmuş ve herkes nasıl yaşıyorsa bende onlar gibi yaşamaya çalışıyorum (pembe gözlüklerimle)... çünkü şimdi mutlu olmak zor, hayat zor, öğrenmek zor, herşey zor geliyor bırakında böyle mutlu olmaya çalışalım ama yok olmaz geçmişte yaşamadığımız için şuçluyuz...gelmişininde geçmişininde herkese zor geldiği olmuştur..beni geçmişe çekiceğine şimdiki zamanda yaşadığım için yanımda beraber yürümeyi denesene bir kerede..BENİM ŞİMDİ PEMBE GÖZLÜKLERİMLE UĞRAŞICANA SEN GEÇMİŞTEN KALAN YADA ALIŞKANLIK OLAN AT GÖZLÜKLERİNİ ÇIKARSANA... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder