30 Eylül 2009 Çarşamba

sewgili günlük:)

 bloguma ne yazsam acaba diye düşünüp duruyorum aklıma birsürü konu geliyor başta mantıklı da geliyor ama yok bu iyi değil diyorum vazgeçiyorum sonra başka birşey daha düşünüyorum onuda beğenemiyorum..sonra aklıma konu gelmiyor bende bunu yazmayı düşünüyorum aklıma konunun gelmediğini.. o yüzden bende şuan blogumu günlük yapmaya karar verdim ama sadece şimdilik...
        SEWGİLİ BLOG GÜNLÜĞÜ;
   bu sabah kalktım okula gitsem mi gitmesem mi diye düşündüm yatağımın içinde bi yanım boşver ya manyakmısın yat uyu diyor diğer yanım kızım baban okadar para verdi kalk git duyarsa çenesinden kurtulamazsın zaten ters adam diyor.. kalktım giyindim gittim İSTEKSİZCE..okul bomboştu dedim kızım sen yandın bu seferde baban benzini boşuna harcadın arkadaşına sorsaydın gelmemi gerektircek bişey var mı diye?diyerek fırça atıcak..(okulun ilk haftası olduğu için okulda kimse yok)ben fazla rahat biriyim dedim amaaaaann çokta umrum ben en iyisi gidiyim güzel bi kahvaltı yapiyim..yanlızlıktan kendime yeni arkadaş bile edindim adı ruhi o benim hayal ürünü arkadaşım:)neyse  sonra dedim dolly vakit böyle geçmez git kuzen jeffry ye.. orda oturdum takıldım..kanım kaynıyor ya orda da sıkıldım dedim jeff kalk gezelim..oda dünden razı tabi.. gittik gezdik dolandık tam tekrar jefflere geldik ben 2-80 uzandım hooopp benim tel çaldı arayan selvi boylum al yazmalım.. işten gelmiş bişeyler içmeye gidelim dedi kalktık onu aldık yedik içtik anam aradı dedim beni özledi herhalde..(nerdeee?) bağıra bağıra dolly 3 ekmek al eve gel artık dedi..aaahhh dolly senin bu halın nolcak gııızzz evde senden ekmek bekleyen KOSKOCAMAN bir ailen var dedim içimden..neyse geldim eve verdim ekmeyi dizi izledim sonrada hayali arkadaşım ruhi ile beraber duj  yaptık..çıkar çıkmaz bi saate baktım oooo daha erken napçan dolly en iyisi git blog yaz dedim ve şimdi burdayım..birazdanda günümü noktalıcam ve uyucam iyi geceler blog günlüğüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder