18 Aralık 2010 Cumartesi

beynimde yarım kalanlar..

o kadar fazla ki düşündüğüm şeyler daha birtanesine çözüm bulamazken yeni birgünde yeni yeni düşünceler daha türüyor bi önceki yarım kalıyor..böyle böyle birikti beynimde bir sürü düşünce artık çözüm bulmaya bile çalışmıyorum çünkü taşıyamıyorum ağır gelmeye başlıyor bizaman sonra..aslında ne için bukadar düşünce bilmiyorum bigün hiçbirine ihtiyacımız olmucak nasılsa aslında çok ileriye baktığında sadece düşünce değil hiçbirşeye ihtiyacın olmucak gidiceğin yerde..tuhaf ya hayat bi deli ben bi akıllı idare edicez artık:)

2 yorum:

  1. hmmm seni hiç iyi görmedim canımın içi. Boşalt şu kafanı o küçücük kafanın içine ne alıyon o kadar düşünceyi. Benim gibi ol özgür Willy ol. Hayat daha güzel....
    Not: Gidiceğin yeri daha düşünme zaten hepimiz oraya gidicez. Sonuçta hayat tek yönlü bir bilet. Sdece de bir kere veriliyor. Onu iyi kullanıp kullanmamak sana kalmış.....

    YanıtlaSil
  2. :) kültür kumkuması bak herşeyi bilmek çok iyi değildir bildiğini sanmak hiç hiç iyi değildir.. oyüzden bıdı bıdı konuşma bana:)

    YanıtlaSil