17 Aralık 2010 Cuma

sosyal dolly...

renkli bir kişilik olan ben yani dolly artık tam bir sosyal hayata geçtim insanlara laf yetiştirmeyi aşırı sevdiğimden dolayı bir çok sosyal paylaşım sitesine hakimdim ama yeterli gelmedi bu bana..face,msn,blog derken twitoş çıktı dedim ki;dolly sen 3 sosyal paylaşım sitesine üyesin ama bunlar sana yetmiyor.. twitoşta bi dolly eksikliği olduğunu gördüm ve bana ihtiyaçları var ordakilerin hemen bi hesap aç ve eksik kalma... ve artık benimde NUR TOPU GİBİ TWİTOŞUM OLDU:) 4.sosyalliğimden sonra artık beni kimse durduramaz ve bu çene bu eller artık hiç durmazzzz YAŞASIN SOSYAL YAŞAM YAŞASIN DOLLY:)

2 yorum:

  1. artık resmen kendini aşmış durumdasın kuzicim:) yani teknolojinin tüm sınırlarını zorluyorsun helal olsun:) bizi sen yarattın bir nesil seni örnek alarak büyüyor:))

    YanıtlaSil
  2. :) hahaha hadi lan ordan asosyal insan.. teknolojiyi seviyorum kızım güzel bişey benimle beraber oda büyüyor:) bende onunda büyümeye çalışıorum:D

    YanıtlaSil