13 Aralık 2010 Pazartesi

is-te-mi-yo-rummmm!!!!!

içime bi hüzün kaçtı 4 gündür kimse çıkaramadı..hiçbirşey istemiorum..ne konuşmak,ne gülmek,ne gezmek,ne yemek,ne içmek,ne sevmek,ne sevilmek,ne var olmak,ne olmamak,ne özlemek,ne özlenmek,ne aşk,ne yanlızlık,ne eş dost,ne aile,ne arkadaş,ne mutluluk,ne ağlamak is-te-mi-yo-rum.... sadece yazmak, yaza yaza bitirememek hissetmediklerimi anlatmak sayfalar dolusu..ama yapamıyorum ona bile elim gitmiyor,gözüm yemiyor..boşluk kocaman bir boşluk sanki bişey için gün sayıyorum vakit dolduruyorum ama sonunda sanki çok mutlu olucağım birşeyi bekliyorum...işte böyle bişey şuan ki beynimden geçen parmaklarımdan dökülenler...

2 yorum:

  1. hmmmm bu kadar melankolik laflardan sonra espri yapıpta işi boka sarmayayım. Ama canım sana bişi kabarmış o belli...:)

    YanıtlaSil
  2. sen kabardın bana canımcım sen benimle uğraşıcağına git filmciklerinle uğraş:)

    YanıtlaSil