13 Aralık 2010 Pazartesi

gözümün görmek istediği...

bi kaç gün önce içimde manyak bi mutluluk vardı, şimdi ise tuhaf bir durgunluk... mevsimsel değişim beni çarptı galiba:)bu soğuk havada en sevdiğim aksesuarım şalım boynumda, peluş kulaklıklarım kulağımda, parmaksız eldivenlerim elimde, burnumun tepesi pespembe, eşofmanım üzerimde ,vazgeçilmez converselerim ayağımda, kapşonlum ve tuhaf kokulu montum üstümde,ben ise karlı bi tepede elimde sıcak şarabımla aşagıda görünen manzarı seyrederken içkinin beni hafifçe çarpmasını isterdim...

4 yorum:

  1. illa ki kisin ortasi mi olmasi gerekiyor?
    bknz: bebekte bir yaz aksami ben gayet carpilmistim durumdan...

    YanıtlaSil
  2. tatlım kahve neyine yetmedi? :) hemde kendi ellerimle hazırladım sana!! Neyse bir dahakine paraya kıyar şarap alırım. Üstüne oturur ısıtırım al sana sıcak şarap:))
    Borcum olsun....

    YanıtlaSil
  3. :D aaayyyy evet yaaa yazın ortasında çarpılmış bihalde asfalta parke taş oluyordun nerdeyse:)sevgili ayçim:)

    YanıtlaSil
  4. :) ayyy çok haklısın valla ellerinden kahve içmekte pek keyifliydi şekerim:) ama dediğin şekilde oturduğun yerde ısıttığın şaraptan içmek benim için ayrı bi keyif olur borcunu kabul ediyorum en kısa zamanda bekliyorum:)ikoncanım...

    YanıtlaSil